6.08.2018

'CAUSE I LIKE THE PAIN (2MIN) - Wstęp

Hej wszystkim 😎

Odkąd wróciłam, miałam ochotę dokończyć 'Yes my Ryunosuke-sama' jak i zacząć coś zupełnie nowego i na świeżo. Tak więc na pierwszy rzut idzie 2min, których uwielbiam już do X lat i są bliscy mojemu serduszku 💙
Mam już trochę rozdziałów napisanych na zaś, tak więc co tydzień będę tutaj coś wrzucać. Dzisiaj jest poniedziałek, ale myślę, że będę dodawać to opowiadanie w weekendy.

Chciałabym jeszcze napisać, że postaci są z zespołu SHINee, także chętnych, którzy ich nie znają, zapraszam do poszukania w internecie - Taemin i Minho.
Nie chciałam tutaj pisać historii z całym zespołem, więc będzie tutaj tylko i wyłącznie Taemin z Minho i to nie w realiach zespołu. Użyłam tylko ich, można powiedzieć, wizerunku - bo tak to wszystko inne jest moją inwencją twórczą.

Jeśli nadal jesteście zainteresowani, to zapraszam.

3 komentarze: