17.04.2014

~~~~~~~~~~

Rozdział 4 pojawi się w sobotę, muszę poczekać na swoją betę ~.

6 komentarzy:

  1. Um... A... Co... Z " Yes, my Ryunosuke-sama" ?

    Przeprasza, że pytam :c
    Po prostu, no...
    Nie ukrywam, że bardzo na nie czekam.. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Co?! Jak?! W sensie ;-; Napisałaś to minutę (!!!!!) po tym ja poszedłem pozałatwiać wieczorne sprawy ;-; To nie fair >:C
    ~CzytelnikUmysłów

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie! Właśnie! Jak powyżej!

    Ja wiem, że jest różnie, naprawde. Nie winie cie za nim czy coś, ale... No... Zakończyc w takim momencie? Wiesz, że niektórzy uznają coś takiego za niewybaczalne?

    Jeśli nie chcesz kontynuowac "Yes, my Ryunosuke-sama", to chociaż napisz, że gośc wtedy kopnął w kalendarz. A tu żadnego "the end"... Jeśli masz problem z weną do tego opowiadania to może sie kogoś poradzisz? Sama właśnie to robie, kiedy braknie mi weny twórczej.
    "Fragrance of Cinnamon" zapowiada sie dobrze, ale mimo wszystko... Chyba rozumiesz? Znasz to uczucie, kiedy opowiadanie kończy sie, zanim na dobre sie zaczeło?

    Mimo wszystko życze weny i czekam z niecierpliwością na kontynuacje któregokolwiek opowiadania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xGrelka to dokończy, sama tak mówiła, po prostu czeka na wenę. Napisała to! Nie wiem jak się do tego dostać, bo "Uwaga" zniknęła. Ale mafijne opo będzie dokończone, sama autorka tak twierdzi :D
      ~CzytelnikUmysłó

      Usuń
    2. tak jak powiedział czytelnikumysłów, pisałam już, że nie zamierzam kończyć opowiadania 'yes, my ryunosuke-sama', a 4 rozdział może się tyczyć zarówno 'fragrance of cinnamon' jak i mafijnego opa : p

      Usuń
    3. Mówiłem, nazywaj mnie Czytelnik, oczka mnie bolą jak patrzę, że tobie się chcę cały nick pisać :X
      ~CzytelnikUmysłów

      Usuń