25.07.2014

NEW

Oi !

Przez miesiąc pracowałam nad opowiadaniem, na które natchnęło mnie wiele czynników. Postanowiłam zacząć kolejne, ale nie jak teraźniejsze na blogu, raz jedno raz drugie. Zdecydowałam się dokończyć je przynajmniej w 70%, żeby skrupulatnie dodawać notki co ileś dni.  Tak więc mam dla was również nowe opowiadanie, które napisałam już sporo naprzód, dlatego planuję dodawać notki co 3/4 dni o godzinie 7.00. Pierwszy rozdział pojawi się 30 lipca.

Niektórym może pomysł się spodoba, drugim możliwe, że nie, jednak postanowiłam napisać ten pairing, ponieważ głównie dzięki niemu sama odważyłam się na pisanie. Ogólnie chciałabym wam podziękować za to, że jesteście. Miło po przerwach czasowych wejść na bloga i wiedzieć, że są tu obecne istotki. Dziękuję ♥. I choć niektórzy zapominają, że nie raz pisałam o fakcie, iż piszę dla przyjemności i moje opowiadania nie są idealne, pragnę to przypomnieć. Nie chcę być zawodową pisarką i nie dążę do tego, mam betę (więc błędy są sprawdzane), piszę jak uważam za stosowne, więc mam nadzieję, że krytycy to zrozumieją. Nie chodzi mi o to, że mają nic nie mówić, tylko niech nie piszą o tym, o czym wspomniałam. Z góry przepraszam, rzadko kiedy mam czas przeczytać coś, co zostawiacie w linkach, ale to nie oznacza, że nie widzę. Nie przedłużam już.


1 komentarz:

  1. Boooziu, nawet nie wiesz, jak bardzo się teraz cieszę♡wchodzę tutaj, żeby poczytać "Szkolne życie" (Btw. Jeśli dobrze liczę, to 4 lub 5 raz, ale to nic, bo przeczytam je pewnie i szósty i siódmy. Nawet nie wiesz, jak je uwielbiam czytać. Dzięki niemu poznałam wiele rzeczy, które teraz kocham, tak więc bardzo Ci za nie dziękuję), a tu taka dobra wiadomość ^^ w dodatku Sasunaru :) bardzo mi się podoba twój styl pisania, dlatego czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń