1.08.2015

! I AM BACK !

! Witam was bardzo serdecznie !


Spodziewałam się, że jak wrócę na bloga, będę miała milion komentarzy wyrażających swoją wręcz wrogość do mnie, dlatego, że 'opuściłam bloga', nie wrócę itd.
Nigdy nie miałam zamiaru tego zrobić! Choć przyznaję, że przerwa trwała dłużej, niż planowałam. Faktem jest również to, że nie raz jakby na to nie spojrzeć, miałam czas napisać jakąś notkę, ale po tak długiej przerwie, dopadała mnie niechęć przez zatarcie się pewnych wydarzeń z fabuły.
Aktualnie będę musiała poczytać parę rzeczy, poprzypominać sobie co nieco i opracować to raz jeszcze. Nie obiecuję, że jutro pojawi się notka, nie mam pojęcia kiedy, ale jedyne co mogę obiecać, to wznowienie pracy pod nowym nickiem, a także chociażby odzywanie się, byście nie musieli się zastanawiać, czy wrócę czy nie.

Dziękuję również za to, że wciąż uważacie mój blog za jeden z lepszych, to zachęca do pracy i powrotu. Oczywiście mam teraz mniej czasu na pisanie, dlatego nie powiem jaka będzie częstotliwość dodawania rozdziałów i z których opowiadań.

Przepraszam was jeszcze raz, równocześnie dziękując tym, którzy wytrwali. Witam też nowych czytelników, dziękuję za wszystkie komentarze, które przeczytałam co do jednego.

Tak więc, do roboty ! ;)

12 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. i tak nie uwierzę jak się nie zacznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Yay! Bardzo się cieszę, ponieważ zostawiłaś niedokończone opowiadania, które mnie zaciekawiły :<<

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróciłaś! Yeey~! ☆~(ゝ。∂)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    droga autorko bardzo się cieszę z Twojego powrotu tutaj, zaglądałam tutaj raz na tydzień czy na dwa tygodnie, i z ledwością się powstrzymałam, przed napisaniem komentarza, czy żyjesz, bo minęło tak dużo czasu, i ani jednego znaku życia... mogę powiedzieć, że czekam na kontynuację jakiego kolwiek opowiadania, bo każde jest fantastyczne, ale w zasadzie tematyka „Yes, my Ryusosuke-sama” najbardziej mnie ciekawi...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. ciesze się <3!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak! Tak! Tak!!! Wróciłaś!!! Nawet nie wiesz jak się cieszę :D. Właściwie to czytam tylko 2 twoje opowiadania, ale podobają mi się bardziej niż połowa yaoicowych opowiadań, którw czytałam. Zwłaszcza YES, MY RYUNOSUKE-SAMA te opko jest tak genialne, że mam nadzieję, że kolejna notka, którą wstawisz będzie należała właśnie do tego opowiadania :). Wiedz, że kocham cię za to, że wróciłaś <3. Mam nadzieję, że szybko to wszystko ogarniesz ;).
    Dużo weny życzę :***
    ~Eleila

    OdpowiedzUsuń
  8. Uh... Pomyślałam, że warto byłoby napisać komentarz, więc..
    Ogromnie cieszę się, że wróciłaś... Chociaż na dobrą sprawę nie pamiętam już jak pisałaś. Pamiętam jedynie, że uwielbiałam " szkolne życie" i bardzo ciekawiło mnie "Yes, my Ryunosuke- Sama" ^ ^" Pewnie dlatego wciąż obserwuję Twojego bloga, miśku...
    Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się notka dotycząca wspomnianego opowiadania :3
    Jeśli chodzi o Twoje zniknięcie...Cóż, nie wiem dlaczego cię nie było, nie specjalnie mnie to interesuje ( podejrzewam, że nauczyłam się tego od własnych czytelników XDD ich nigdy nie ruszają moje tłumaczenia *wzdycha*)
    Powodzenia słońce, mam nadzieję, że szybciutko coś dodasz... Hm... NYO!
    Weny życzę ^ ^ Tak, weny.. Ale swoją się nie podzielę, co to to nie XD
    Kocham, czekam ( ponieważ myślę, że jeszcze troszkę cię poobserwuję, przypomnę sobie co nieco i dopiero wtedy stwierdzę, czy wciąż cię uwielbiam XD)

    OdpowiedzUsuń
  9. I oto Ayo dzięki Tobie dobrze zaczęło dzień.
    Dziękuję~

    OdpowiedzUsuń
  10. Wróciłaś! ❤ czekam więc na kontynuację opowiadań choć nie musisz się spieszyć, ważne że żyjesz i dajesz znać o sobie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponieważ się nie zaczęło składam tylko życzenia Wesołych świąt:-)

    OdpowiedzUsuń